Hils på HATCH: Sandra

Sandra er Ecommerce Manager hos Enklere Liv, hvor hun har ansvar for den digitale kundereisen og sikrer konverteringer i nettbutikken.

07. september 2024

HATCH - vår kreative hub

Sandra jobber til daglig som eCommerce manager hos Enklere Liv, der hun har ansvar for den digitale kundereisen og sikrer konverteringer i nettbutikken. Etter å ha jobbet mye hjemmefra under pandemien, var valget klart. Sandra ønsket å ha et arbeidsmiljø rundt seg og et sted å gå på jobb til i nærheten av der hun bor, og HATCH ble dermed Sandras nye arbeidplass.

Opprinnelig er Sandra fra Hønefoss, men hun har studert og jobbet flere steder i både inn- og utland. Hun startet sin akademiske reise med en bachelorgrad i kommunikasjon fra Kristiansand og tilbrakte et halvt år i Australia. Hun avsluttet utdanningen med en mastergrad i Medier, kommunikasjon og IT fra Trondheim. Etter studiene begynte hun som SEO-konsulent hos Idium i 2015, før hun i 2018 tok steget over til Enklere Liv som eCommerce Manager.

– Jeg er en slags digital potet, smiler hun, og forklarer at rollen hennes innebærer alt fra å optimalisere kundeopplevelsen i nettbutikken, planlegge og produsere innhold til alle flater, koordinere influencersamarbeid, annonsering og mye mer.

 

Veien til HATCH

Da Enklere Liv fikk nye eiere, ble Sandra gitt muligheten for å jobbe fra hvor som helst. Etter syv år med pendling og over to år med pandemi og hjemmekontor, så hun dette som en perfekt mulighet til å finne en bedre work-life-balance, særlig med tanke på to små barn hjemme.

Hun begynte å lete etter kontorplasser i Hønefoss, og via et Google-søk fant hun HATCH og leste artiklene om de andre leietakerne. Dette fanget interessen hennes, og hun bestemte seg for å ta kontakt.

– Jeg hadde sittet mye hjemme under pandemien og visste hvordan det føltes å få «brakkesyke». Det sosiale aspektet i arbeidshverdagen er viktig for meg, og jeg likte det jeg leste om HATCH og de andre leietakerne.

 

Hatch_lunch

Kreativitet, samhold og inspirasjon

For Sandra handler HATCH om mer enn bare en kontorpult der hun løser arbeidsoppgavene sine – det handler like mye om å være en del av et sosialt og kreativt miljø.

– Noe av det jeg savnet, var å jobbe med folk rundt meg som jeg kunne sparre med. HATCH gir meg både inspirasjon og motivasjon til å bli bedre i jobben min. Her kan jeg lære av andre, dele erfaringer og utvikle meg selv videre. Det føles som et kreativt fellesskap hvor alle bjudar på!

Sandra forteller om en raus og inkluderende gjeng som har tatt henne godt imot.

– Folkene her er utrolig inkluderende, og jeg har allerede møtt flere for sosiale møter etter arbeidstid. Det er lett å bli gode venner med de som er her.

–Jeg får en ekstra gnist når jeg kommer til et sted hvor det er så fint og gjennomtenkt, med planter, fine farger og god stemning. Det tilfører arbeidshverdagen noe ekstra når det er lagt til rette for å bygge gode relasjoner og dele felles faglig innsikt, smiler hun.

 

Sandra setter også stor pris på de praktiske fasilitetene HATCH tilbyr, som fotostudioet og møterommene, som passer perfekt for hennes behov som nettbutikksjef.

Hatch_møterom

 

– Jeg har alt jeg trenger her. Fotostudioet er perfekt for produktfotografering, og de forskjellige møterommene gir fleksibilitet til å ha både store og små møter når det trengs. Det er rett og slett en ideell kombinasjon for meg, forklarer hun.

Nærheten til byen og den korte veien til det aller viktigste er også et stort pluss.

Hvem ville du anbefalt HATCH til?

- Jeg anbefaler HATCH til alle som ønsker å sitte i et fint og kreativt miljø, med hyggelige folk som kan gjøre deg litt smartere, samtidig som man skaper relasjoner for livet.

Vi setter stor pris på Sandra og hennes bidrag som viktig sosial og faglig brikke i HATCH-fellesskapet! Kunne du tenke deg å dele kontorlokaler med henne og de andre leietakerne? Ta en titt på HATCH-siden vår for mer informasjon eller send oss en mail på hatch@catchmedia.no så kan vi ta en kaffe og vise deg rundt!

 

Andre artikler